משפחת בן גל: "לאשר בנייה בהר ברכה – כתשובה לטרור"

    איתי גדסי No Comments on משפחת בן גל: "לאשר בנייה בהר ברכה – כתשובה לטרור"

    המשפחה האבלה בקריאה נרגשת לנשיא המדינה: "הקרבנו קורבן אנחנו מבקשים שתסייע לאשר את הבנייה בהר ברכה כתשובה. לא כמחווה למתנחלים. כתשובה ציונית" • דגן: "סייע לנו להביא לאישור 800 יחידות דיור בהר ברכה המחכות לאישור מדיני מזה 6 שנים. זה המענה לטרור" • הנשיא בתשובה: "הר ברכה מקום חשוב מכל הבחינות".

    הקדוש הרב איתמר בן גל הי"ד בברית לבנו צילום: באדיבות המשפחה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום הגיע נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן לנחם את משפחת בן גל,  המשפחה האבלה בהר ברכה לאחר פיגוע הדקירה ביום שני האחרון. הנשיא שוחח עם המשפחה על דמותו של איתמר. ושמע מהמשפחה את הדרישה לשחרר את אישורי הבנייה בהר ברכה (800 יחידות דיור הממתינות לאישור דרג מדיני מזה 6 שנים) ובכך להפוך אותה רשמית לעיר.

    אביו של הנרצח דניאל בן גל אמר לנשיא המדינה: "כבוד הנשיא אנחנו מצפים אחרי הדבר הנורא שקרה לנו, היה מקובל תמיד בעם ישראל, שכשקורים דברים כאלה, במעלה החמישה בקריית שמונה, בגבעת השלושה, התשובה שלנו צריכה להיות: לבנות. רק הדבר הזה יכול להיות תשובה למעשה הנורא הזה. אנחנו המומים כולנו מהדבר הזה, אבל זו התשובה היחידה שיכולה להיות לזה"

    האלמנה מרים בן גל הוסיפה וחיזקה את הדברים: "אדוני הנשיא אני ממש מבקשת, שתעשה כל מה שאתה יכול כדי לדאוג להרחבה של הישוב לבניה. שיאשרו, שהר ברכה תהפוך לעיר, זה מה שיכול לנחם אותנו. על אחת כמה וכמה אם אנחנו מקריבים עליה כזה קורבן אז אנחנו רוצים לחזק את האחיזה שלנו".

    אביה של האלמנה הרב שלומי בדש הוסיף: "אם תהיה אמירה ממלכתית, שיידעו הרשעים האלה, שאם מישהו מעלה בדעתו לפגוע ביהודי, יידע, חוות גלעד תהפוך לישוב, הר ברכה תהפוך לעיר, אנחנו נכפיל ונשלש. כן זה ימנע את הדם הבא. זה יעשה את איתמר ההרוג האחרון. לא בתור ג'סטה לאלמנה לא בתור מחווה למתנחלים, אלא מה ששרינו מחליטים"

    האחות של הנרצח יסכה : "זה מה שיחזק אותנו. זה מה שאיתמר רצה".

    ראש מועצת שומרון דגן חיזק ואמר: "האנשים כאן הם חזקים חלוצים וחלוצות. אני יכול להבטיח לכבוד הנשיא. אנחנו נעשה הכל, כדי לבנות כמה שיותר ואנחנו בהחלט מצפים מהמדינה לתשובה ציונית נכונה, אנחנו מודים לך על החיזוק ומצפים לבנייה של 1000 או 800 יחידות דיור, גם כלפי פנים וגם כלפי חוץ

    נשיא המדינה השיב לאבלים: "כאבכם כאב גדול, אנחנו תמיד אומרים בבניין הארץ ננוחם, אנחנו מיישבים את הארץ כי הארץ היא שלנו. הר ברכה הוא מקום שממשלת ישראל החליטה שהוא חשוב ביותר מכל הבחינות. גם החושבים על בניין הארץ, וגם החושבים על בטחון הארץ".



    0 תגובות